Spotify створив сервіс вибору собак з притулку за музичними вподобаннями

Музичний онлайн—сервіс Spotify разом з німецьким притулком для тварин запустили платформу, завдяки якій людина може обрати собі домашнього улюбленця відповідно до його «музичних смаків».

Музичний онлайн-сервіс Spotify разом з німецьким притулком для тварин запустили платформу, завдяки якій людина може обрати собі домашнього улюбленця відповідно до його «музичних смаків».

Про це повідомляє AdWeek.

Нещодавнє дослідження університету Глазго — найбільшого вишу Шотландії — стверджує, що кожний собака має персональні смаки в музиці. Згідно з науковими висновками університету, шведський сервіс та мюнхенський притулок співпрацюють, аби дати змогу людям обрати собі тварин-однодумців за музичними вподобаннями.

Собакам вмикають різні треки, знімають їх на відео та фіксують, під яку з пісень тварина була найбільш органічна та активна. Потім відео обробляють у відповідних редакторах та випускають таке, що схоже на тізер до кліпу.

Усі отримані дані викладають на партнерський сайт. Людина, що хоче взяти собаку з притулку, може подивитися про неї відео, та вподобати того чи іншого майбутнього домашнього улюбленця.

«Як співробітники служби охорони тварин, ми приділяємо велику увагу будь-якому оригінальному спілкуванню (з тваринами – ред) та підвищенню обізнаності у населення», — повідомила керівник PR-відділу компанії, що збирає кошти на притулок.

ДИВІТЬСЯ: Як мобільний додаток допомагає безпритульним тваринам.