Суд дозволив продовжити будівництво метро на Виноградар до кінця 2022 року. КМДА подала апеляцію

Господарський суд дозволив «Київметробуду» продовжити будівництво метро на Виноградар у Києві до кінця 2022 року. Київська влада з таким рішенням не погодилася і подала апеляцію.

Про це міський голова Києва Віталій Кличко та пресслужба Київської міської державної адміністрації повідомили «Радіо Свобода».

«Я вимагаю, щоб ці станції були введені в експлуатацію. Можу сказати, що тунель в одному напрямку 1200 метрів вже пройшов. В іншому напрямку триває будівництво. Ми профінансували 4 мільярди гривень, тобто всі зобов’язання, які місто взяло на себе перед підрядниками ми виконуємо», — сказав Кличко.

У пресслужбі КМДА розповіли, що загалом на будівництво вони мають перерахувати 6 мільярдів гривень. Кажуть, що коли підрядник виконає необхідний обсяг робіт, вони перекажуть решту суми.

Натомість генеральний підрядник будівництва «Київметробуд» стверджує, що роботи було вести складно, адже хворіли працівники, були локдауни.

Що передувало?

У липні 2018-го Київська міська державна адміністрація затвердила проєкт будівництва ділянки метро зі станції «Сирець» до житлового масиву «Виноградар». Під час першої черги будівництва планували з’єднати станцію «Сирець» із новоствореною станцією «Проспект Правди», звести ще одну станцію — «Мостицьку» — та вилкове відгалуження до станції «Виноградар».

Першу чергу будівництва планували виконати за 36 місяців (тобто до кінця 2019-го). Разом із новою ділянкою метро в Подільському районі планують створити електродепо.

Дату відкриття метро на Виноградар переносили вже кілька разів. Ще у червні 2021 року міський голова Києва Віталій Кличко переконував, що до кінця 2021-го поїзди вже поїдуть на Виноградар.

Проте на початку вересня «Київметробуд» попросив перенести термін закінчення першої черги будівництва на 2023 рік. До того ж підрядник заявив що завершити будівництво зможе лише «за умови доведення відповідних цільових бюджетних призначень».