Соцмережа для створення та поширення відео TikTok випередила стрімінговий сервіс Netflix та відеохостинг YouTube за розміром виторгу від покупок всередині програми,

Про це йдеться у доповіді аналітичної компанії Sensor Tower.

Так, за показником виторгу від покупок всередині програми TikTok і його китайський аналог Douyin лише у квітні досягли 78 млн доларів. Це вдесятеро більше, ніж заробіток сервісів від внутрішніх покупок в тому ж місяці минулого року.

Близько 86,6% виторгу TikTok від продажів всередині програми припадає на користувачів з Китаю. На другому місці ринок США — американці забезпечують 8,2% отриманої суми.

Водночас ні TikTok, ні Douyin не ввійшли в топ-10 Google Play за обсягом покупок всередині програми, але посіли перше місце серед додатків App Store.

На другому місці в загальному рейтингу опинився YouTube, виторг якого склав майже 76 млн доларів. Вона виросла на 57% в порівнянні з квітнем 2019 го: велика частина виторгу від покупок всередині програми надійшла з США (56,4%), на другому місці Японія (11%).

Поділитись: