«Токсична маскулінність»: на останньому показі Gucci вирішив боротися з ґендерними стереотипами
У своїй колекції чоловічого одягу для осіннього сезону 2020 року бренд Gucci взяв за основу тему ґендерної ідентичності та її сприйняття в суспільстві — всіх моделей одягли в схожий одяг незалежно від ґендера.
Як повідомляє Vogue, показ відбувся в межах Тижня чоловічої моди в Мілані.
Gucci у своєму пресрелізі з нагоди показу пояснив, що ідея колекції — боротьба з «токсичною маскулінністю», яка «сприяє зловживанню, насиллю та сексизму».
Зокрема, серед речей представили футболку зі словами «impotent / impatient» — «без потенції / нетерплячий». Так бренд показує, що імпотенція в сучасному світі — це не те, чого варто соромитися, зауважують у Vogue.
«Я завжди працюю з футболками, бо вони є свого роду маніфестом. Вони були частиною мого підліткового життя, і якщо я хочу щось сказати, то користуюсь футболкою», — пояснив своє рішення креативний директор Gucci Алесандро Мікеле.
- Поділитися: