«У 2020-му ходитиму на побачення із собою»: Twitter до Дня закоханих розмістив рекламу з постами про стосунки

Із нагоди Дня святого Валентина Twitter розмістив у підземці й на білбордах Нью-Йорка, Сан-Франциско й Сіетла рекламу з постами своїх користувачів на тему кохання й стосунків.

Як повідомляє AdWeek, кампанія Love Twitter торкається таких тем, як додатки для побачень, власне побачення, одруження, День закоханих, надсилання оголених фото тощо.

У Twitter користувачі діляться постами, які вони побачили в метро.

«Мій чоловік щойно зголосився сам помити посуд у посудомийці — схоже, він хоче сексу»

«*знаходить другу половинку*

*свайпає вліво, щоб знайти «гарячішу» другу половинку*»

Дівчина виклала фото з обручкою: «Я сказала "ні!"»

Twitter: «Ми сказали "так!"»

«А можна піти на побачення, де я можу заснути і… все… це буквально все побачення»

«Нема дівчини — нема проблеми»

«Мій чоловік щойно пішов і купив джип. Певна, що скоро зустрінуся з його 23-річною дівчиною»

«Я: чому я самотня

Я: відмовляюся йти на кожне побачення, відповідаю на повідомлення через 3-5 робочих днів, не виявляю жодних емоцій, не вмію паркуватись в одну лінію»

«[знайомиться з батьками нового хлопця]

«Привіт, як правило, до цього етапу я не доходжу»

І добірка від офіційного акаунту Twitter у Сіетлі:

«У 2020-му ходитиму на побачення із собою»

«Дружина щойно спитала, які в мене плани на вихідні. Наче вона ще не вирішила»

«Чоловік щойно сказав, що йому чхати на лазанью — не можу повірити, що я змарнувала всі ці роки»

Нагадаємо, до Дня святого Валентина порносайт Pornhub пропонує підписникам замовити собі «відеовалентинку» від однієї із зірок сервісу та безкоштовний преміум-доступ для тих, хто користуватиметься сервісом уперше. А співробітники техаського зоопарку з Сан-Антоніо запустили спеціальну акцію для всіх, кого «кинули» перед Днем святого Валентина: за 5 доларів вони назвуть одного зі своїх тарганів ім'ям партнера, який вас розчарував, а потім згодують його птахам.