«У 2020-му ходитиму на побачення із собою»: Twitter до Дня закоханих розмістив рекламу з постами про стосунки
Із нагоди Дня святого Валентина Twitter розмістив у підземці й на білбордах Нью-Йорка, Сан-Франциско й Сіетла рекламу з постами своїх користувачів на тему кохання й стосунків.
Як повідомляє AdWeek, кампанія Love Twitter торкається таких тем, як додатки для побачень, власне побачення, одруження, День закоханих, надсилання оголених фото тощо.
У Twitter користувачі діляться постами, які вони побачили в метро.
«Мій чоловік щойно зголосився сам помити посуд у посудомийці — схоже, він хоче сексу»
«*знаходить другу половинку*
*свайпає вліво, щоб знайти «гарячішу» другу половинку*»
Дівчина виклала фото з обручкою: «Я сказала "ні!"»
Twitter: «Ми сказали "так!"»
«А можна піти на побачення, де я можу заснути і… все… це буквально все побачення»
«Нема дівчини — нема проблеми»
«Мій чоловік щойно пішов і купив джип. Певна, що скоро зустрінуся з його 23-річною дівчиною»
«Я: чому я самотня
Я: відмовляюся йти на кожне побачення, відповідаю на повідомлення через 3-5 робочих днів, не виявляю жодних емоцій, не вмію паркуватись в одну лінію»
«[знайомиться з батьками нового хлопця]
«Привіт, як правило, до цього етапу я не доходжу»
І добірка від офіційного акаунту Twitter у Сіетлі:
«У 2020-му ходитиму на побачення із собою»
«Дружина щойно спитала, які в мене плани на вихідні. Наче вона ще не вирішила»
«Чоловік щойно сказав, що йому чхати на лазанью — не можу повірити, що я змарнувала всі ці роки»
Нагадаємо, до Дня святого Валентина порносайт Pornhub пропонує підписникам замовити собі «відеовалентинку» від однієї із зірок сервісу та безкоштовний преміум-доступ для тих, хто користуватиметься сервісом уперше. А співробітники техаського зоопарку з Сан-Антоніо запустили спеціальну акцію для всіх, кого «кинули» перед Днем святого Валентина: за 5 доларів вони назвуть одного зі своїх тарганів ім'ям партнера, який вас розчарував, а потім згодують його птахам.
- Поділитися: