У Clubhouse розповіли, коли соцмережу запустять на Android та чи залишать доступ за запрошеннями

Вже за декілька місяців соціальна мережа Clubhouse стане доступною для пристроїв на операційній системі Android.

Про це заявив один із творців соцмережі Пол Девісон, пише TechCrunch.

За його словами, компанія «дуже наполегливо» працює, аби додаток з'явився на Android. Але для цього ще потрібно «кілька місяців». Видання пише, що, ймовірно, запуск буде наприкінці весни або влітку 2021 року.

Наприкінці січня Clubhouse повідомляв у своєму блозі, що розпочне роботу над своєю версією для Android «незабаром», але ще не зазначив навіть приблизний період. Натомість більшість їхніх заяв про Android були розмитими згадуваннями про «важливість підтримки користувальницької бази Android».

Низка розробників додатків для Android скористалися тим, що там немає Clubhouse, і випустили свої додатки з такою ж піктограмою програми. Вони навмисно заплутують користувачів Android, які шукають Clubhouse. Google, очевидно, не хоче видаляти такий вміст із Play Market як той, що не відповідає цінностям, пише видання.

Окрім цього, Девісон пообіцяв деякі зміни у сервісі. Зараз загальна стрічка переважно наповнена кімнатами з інших країн і часто чужими для користувача мовами. Це планують виправити, попрацювавши над локалізацією.

Ще одним важливим оновленням буде скасування спеціальних запрошень для доступу в додаток. У соцмережі хочуть, щоб додаток «відкрився для всіх», оскільки «є стільки неймовірних митців, які ще не перебувають у Clubhouse, а їхня аудиторія — в інших місцях».

Також розробники мають поліпшити налаштування push-повідомлень, запустити додаткові функції персоналізації та рекомендації кімнат

Що відомо про додаток Clubhouse?

Він дає можливість спілкуватися користувачам у режимі аудіобесід. Цей проєкт існує вже майже рік — із березня 2020-го. Його розробники — колишні співробітники Google Пол Девісон та Роган Сет. Вони хотіли створити соцмережу, де можна «ставити питання, дебатувати, навчатися та дискутувати на тисячі різноманітних тем». Вони ж і розіслали перші 5 тисяч «інвайтів» до Clubhouse.

Перші селебрітіз прийшли туди влітку: можна було долучитися до бесід, наприклад, із телеведучою Опрою Вінфрі чи співаком й актором Джаредом Лето.

Але непорівнянний бум спричинив очільник SpaceX і Tesla Ілон Маск. Після того, як у Twitter із 46 мільйонами фоловерів він наприкінці січня анонсував свій «візит» на платформу, за лічені дні кількість користувачів Clubhouse зросла приблизно на мільйон.

Доступна соцмережа лише на iOS, зареєструватися у Clubhouse можна лише за запрошенням вже наявного користувача. Наразі до соцмережі доєдналися 8 млн людей.