У додатку «Київ Цифровий» стався збій, за проїзд без квитка тимчасово не штрафуватимуть

У транспортному сервісі столиці «Київ Цифровий» стався технічний збій, через який тимчасово не можна купити QR—квитки або поповнити транспортні карти у застосунку.

Про це повідомили у додатку та на Facebook-сторінці комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

«Фахівці транспортного сервісу вже все лагодять і обіцяють одразу повідомити, коли все запрацює як слід», — вказано у повідомленні.

Користувачів додатку попередили, що контролери у наземному транспорті тимчасово не штрафуватимуть пасажирів через «прикрий збій».

Наразі у транспорті можна скористатися винятково квитками, придбаними заздалегідь.

«Докладаємо зусиль, щоб у майбутньому році збоїв із транспортним сервісом не траплялося», — зазначили в повідомленні.

Оновлено: О 16:58 у Київській міській держадміністрації заявили, що повністю усунули причини збоїв. Система оплати проїзду у громадському транспорті знову працює в штатному режимі.

Наразі придбати QR-квиток та поповнити транспортну картку знову можна у застосунку «Київ Цифровий», в автоматах самообслуговування та в касах метрополітену, як і зазвичай.

Що відомо про «Київ Цифровий»?

Цей додаток запустили 5 січня 2021 року — він замінив собою застосунок Kyiv Smart City. У додатку «Київ Цифровий» уже доступна можливість поповнювати зі смартфона транспортну карту, купувати QR-квитки, сплачувати за паркування, отримувати сповіщення щодо послуг ЖКГ.

З 14 липня у Києві вийшли з обігу паперові квитки, які можна було придбати у кондукторів. Оплата проїзду в громадському транспорті відтоді здійснюється транспортною картою або разовим QR-квитком, зокрема за допомогою застосунку «Київ Цифровий».

Через додаток можна також повертати евакуйовану автівку. Якщо авто евакуюють, водій отримає сповіщення з адресою штрафмайданчика та інструкцією з повернення транспортного засобу.

Крім того, у КМДА переконують, що «Київ Цифровий» дозволяє впливати на розвиток міста. Зокрема, застосунок сповіщає про початок і кінець планових чи аварійно-відновлювальних робіт у будинку, а система відгуків дозволяє підтверджувати чи спростовувати правдивість інформації щодо надання послуг.