ENRU

У Києві на 22 вулицях можуть підвищити швидкість руху до 80 км/год

У Києві на 22 вулицях можуть підвищити швидкість руху транспорту та дозволити водіям їздити зі швидкістю до 80 кілометрів на годину.

Про це повідомляє прес-служба Київської міської держадміністрації.

Таку пропозицію вже погодили на засіданні постійної комісії Київради. Тепер цей проект рішення мають розглянути на пленарному засіданні Київради.

Ініціатори проекту зазначають, що на певних ділянках Києва виникає необхідність збільшити дозволену швидкість для забезпечення належних умов життєдіяльності столиці.

Так, визначено 22 вулиці, на яких дозволяється підвищення швидкості до 80 кілометрів на годину в період з 1 квітня до 1 листопада.

«У місті кілька десятків магістралей з якісним дорожнім покриттям, відбійниками, надземними та підземними пішохідними переходами. Все це дозволяє пересуватись ними швидко і безпечно. Тому для комфорту та зручності водіїв, ми визначили перелік автошляхів, де у період із 1 квітня до 1 листопада можна рухатися зі швидкістю до 80 км/год. У зимовий період через складні погодні умови на всіх столичних дорогах буде діяти єдине обмеження у 50 км/год», — пояснив  зазначив заступник міського голови Володимир Прокопів. 

Серед пропонованих вулиць — проспект Перемоги, столичне Шосе, Кільцева Дорога, бульвар Дружби Народів, вулиця Кіото, проспект Соборності, вулиця Олени Теліги, Велика Кільцева дорога, проспект Бажана, проспект Броварський тощо.

У лютому 2017 в Укравтодорі запропонували збільшити штрафи за перевищення швидкості.

З 1 січня 2018 швидкість руху у містах та селищах знизили з 60 до 50 км/год. 

МВС пропонує закріпити на законодавчому рівні фото- і відеофіксацію порушень ПДР, у 20 разів збільшити штраф за керування автомобілем без прав і встановити дворічний термін водійського посвідчення, отриманого вперше. Нині водійські посвідчення видаються на 30 років.

Уряд наполягає на запровадженні жорсткіших правил дорожнього руху після аварії в Харкові, внаслідок якої загинуло 6 людей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Правила дорожнього руху: що змінилося