У Києві на мосту Патона не встановлюватимуть бар'єрну огорожу Road Zipper

Комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху» не розглядає питання закупівлі системи переміщення бар'єрної огорожі Road Zipper.

Комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху» не розглядає питання закупівлі системи переміщення бар'єрної огорожі Road Zipper.

Про це йдеться у відповіді організації на запит Громадського.

«У рамках співпраці міської адміністрації з міжнародними фінансовими організаціями розглядається питання влаштування на мосту Патона бар'єрної огорожі для розділення зустрічних потоків транспорту з метою підвищення безпеки дорожнього руху», — йдеться у відповіді «Центру організації дорожнього руху».

Директор підприємства Віктор Чорній уточнив, що в рамках розробки техніко-економічного обгрунтування можливий розгляд застосування системи переміщення бар'єрної огорожі Road Zipper.

Водночас наголосив: «Щодо часових меж реалізації цього проекту буде повідомлено додатково».

Нагадаємо, що в березні минулого року депутат Київради Ілля Сагайдак, який раніше обіймав посаду заступника голови Київської міської державної адміністрації заявив, що до кінця 2017 року на мосту Патона планують впровадити систему Road Zipper для організації безпечного реверсу, що допоможе подолати затори.

Система мала дати економію річних транспортних втрат від 348 до 736 мільйонів грн (в залежності від методології розрахунку) на рік. За іншим критерієм можна було отримати економію у майже 3840 літрів палива на добу, а екологічний ефект від запровадження системи Road Zipper оцінювався від не потрапляння майже 4993 кг шкідливих СО2 на добу у повітря міста.