У Києві стане менше зовнішньої реклами — Кличко

Міський голова Києва Віталій Кличко повідомив, що київська влада знайшла компроміс з ключовими компаніями на рекламному ринку столиці щодо зменшення кількості реклами на вулицях та у транспорті.

Міський голова Києва Віталій Кличко повідомив, що київська влада знайшла компроміс з ключовими компаніями на рекламному ринку столиці щодо зменшення кількості реклами на вулицях та у транспорті.

Про це повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.

«Наша принципова позиція — кількість реклами на вулицях столиці має бути меншою. Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку. І домовилися про те, що зовнішньої реклами в місті повинно бути менше», — повідомив Кличко.

Він також зазначив, що нові правила розміщення реклами будуть стосуватися не лише зовнішньої реклами на вулицях столиці, але й метрополітену та громадського транспорту.

Крім цього, Кличко дав доручення своєму заступнику Олексію Резнікову та Управлінню з питань реклами КМДА щодо розробки у стислі терміни схеми розміщення реклами на транспорті.

Напередодні Міністерство регіонального розвитку оновило державні будівельні норми щодо проектування тротуарів, якими з 1 вересня забороняється встановлення МАФів та рекламних щитів при проектуванні нових тротуарів чи реконструкціях вулиць.

Також у Мінрегіоні розмірковують над тим, щоб зробити обов’язковим проектування громадських туалетів на станціях метрополітену.