У Міносвіти запрацювала гаряча телефонна лінія та приймальня щодо вступної кампанії 2018 року

У Міністерстві освіти та розпочала роботу гаряча телефонна лінія та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2018 року.

У Міністерстві освіти та розпочала роботу гаряча телефонна лінія та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2018 року.

Про це повідомляє сайт Міносвіти.

«Сьогодні почали роботу консультативні телефонні лінії МОН та приймальня громадян, куди вступники зможуть звернутися впродовж усієї вступної кампанії», — розповіла міністерка Лілія Гриневич.

Водночас вона зазначала, що на сайті Міносвіти створено окремий розділ «Вступна кампанія 2018», де можна знайти відповіді на найпоширеніші запитання, покрокові інструкції, інфографіку, документи.

Окрім телефонної гарячої лінії та приймальні громадян існує електронна пошта куди можна надіслати листа і повідомити про проблему.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міносвіти оприлюднило кількість бюджетних місць до вишів у 2018 році

Нагадаємо, за підсумками зовнішнього незалежного оцінювання 222 учасники змогли отримати максимальний бал за тест.