Водневий потяг Coradia iLint від компанії Alstom на пероні у Німеччині
Фото:

Stefan Verkerk / Haalbaarheidsonderzoek waterstoftrein groningen

У провінції Нідерландів Гронінген почнуть працювати водневі потяги. Після двотижневих тестів влада вирішила запустити перші поїзди за маршрутом до Німеччини.

Про це пише Railway News.

На відміну від звичайних дизельних маршрутів, які шкодять навколишньому середовищу, водневі потяги мають нульовий рівень викидів. Вони працюють на водневому паливі, яке спалюється з киснем. Однак, під час тестів залізничники виявили ще декілька переваг ㅡ водневі потяги вдвічі тихші та дуже швидко заправляються.

Нідерландська залізниця проводила тести потягів Coradia iLint на відрізку 65 км траси між Гронінгеном та Леуварденом ще у березні. Тоді для тестів не залучали пасажирів, залізничники хотіли перевірити, чи стануть потяги альтернативою дизельним вагонам.

Однак, пробний запуск виявився успішним, тож влада провінції вирішила замінити новими вагонами все сполучення до Німеччини.

Водневі потяги Coradia iLint ㅡ проєкт французької компанії-виробника трамваїв та електричок Alstom. Вперше цей потяг запустили у 2018 році у Німеччині. Він має дві секції та може перевозити 300 людей. Його паливні елементи розташовуються в даху і живлять літій-іонні батареї. Водневий поїзд Coradia iLint може розвивати максимальну швидкість до 140 км / год та має запас ходу до 800 км.

А чим погані дизельні потяги?

Як показують дослідження екологів, будівництво та експлуатація залізниць напряму впливають на зміни в ландшафті, мікрокліматі, ґрунті та гідрологічній динаміці. Все це призводить до деградації в природі та зникнення багатьох видів флори та фауни. Спалення дизельного палива, яке зазвичай використовують залізниці, також забруднюють навколишні повітря, ґрунт та води. А шум та вібрація від залізниць відлякують тварин, які змушені полишати свої території.

Поділитись: