На тлі зростання кількості хворих коронавірусною хворобою в Німеччині люди почали активно скуповувати засоби гігієни й деякі продукти харчування — як це відбувалося навесні, на початку пандемії.

Про це повідомляє Федеральне статистичне відомство Німеччини.

Зокрема, протягом 12-17 жовтня німці придбали майже удвічі (на 89,9%) більше туалетного паперу, ніж у середньому із серпня 2019 по січень 2020 року. А продажі антисептиків і мила за той же період були на 72,5% і 62,3% більше, ніж у докризові часи.

Як відзначає німецьке статистичне відомство, так само німці стали купувати більше деяких продуктів: приміром, дріжджі за минулий тиждень купували на 34,8% більше, ніж у середньому із серпня 2019 по січень 2020 року. А от макаронів, приміром, купили навіть на 0,2% менше.

«Політики й бізнес-асоціації вказують, що проблем із постачанням щоденних товарів немає, і закликають населення не скуповувати все, мов хом’яки», — йдеться в повідомленні.

Утім один із німецьких виробників, користаючись із попиту на туалетний папір, вирішив встановити біля свого підприємства в Дюссельдорфі торговий автомат, який дозволяє придбати цей незамінний засіб гігієни, пише Deutsce Welle.

А що з коронавірусом у Німеччині?

Ситуація нині серйозніша, ніж на початку пандемії. За 21 жовтня в країні виявили рекордні 11 287 людей із COVID-19 (попередній рекорд не перевищував 9 тисяч). Учора стало відомо, що коронавірусне захворювання виявили і в міністра охорони здоров'я Єнса Шпана.

Зростання захворюваності пояснюють, зокрема, збільшенням кількості тестувань: раніше людей із легкими симптомами COVID-19, як правило, не тестували, а отже, і не включали в статистику.

На тлі зростання захворюваності влада Німеччини закликала громадян готуватися до нової можливої хвилі коронавірусних обмежень. Приміром, канцлерка Ангела Меркель закликала німців по можливості не виходити з дому та утриматися від поїздок.

Поділитись: