У «ПриватБанку» кажуть, що відновили стабільну роботу після збою та повернули кошти клієнтам

У «ПриватБанку» 27 червня заявили, що відновили стабільну роботу системи та повернули кошти кожному клієнту. Напередодні через технічний збій у деяких клієнтів під час оплати з карток могли повторно списати кошти.

Про це повідомила пресслужба банку.

У «ПриватБанку» також перепросили за тимчасові незручності та подякували за терпіння. Про причину збою не повідомляють.

Нагадаємо, одразу ж після збою речник банку Олег Серга повідомив, що некоректно списані суми банк поверне впродовж доби.

Зв'язатися з банком можна через гарячу лінію 3700 (безоплатно для дзвінків по Україні з міських номерів), а також через чат «Допомога Онлайн» (з «Приват24» або із сайту банку).