У «ПриватБанку» розповіли, як збій «Київстару» впливає на роботу деяких терміналів та банкоматів

Збій у мережі «Київстару» частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів «ПриватБанку», але не на всю мережу.

Про це повідомив речник «ПриватБанку» Олег Серга в коментарі hromadske.

«Для загального розуміння, деяка частина усіх банків, банкоматів та POS-терміналів працює на мобільних картках. Тобто у POS-терміналі стоїть мобільна картка. Для тих терміналів, які працюють на мобільних картках "Київстару", звісно, ця проблема впливає на їх роботу», — зазначив він.

Серга додав, що деякі банкомати також використовують мобільний звʼязок, але в банкоматній мережі «ПриватБанку» максимальний відсоток АТМ, які використовують послуги «Київстару», складає до 5%.

«Тобто на роботу банкоматної мережі це майже не вплинуло. Ми вважаємо, що максимальний ризик до 5% у нас. Це не є масовим. На частину мереж це може вплинути, але не на всю», — наголосив речник.

Доповнено о 14:05. Пресслужба «Ощадбанку» у коментарі hromadske повідомила, що масштабний збій сервісів компанії «Київстар» призвів до непрацездатності незначної частини банкоматів, POS-терміналів та інформативно-платіжних терміналів «Ощадбанку».

«Повне відновлення їх роботи відбудеться після ліквідації збою сервісів компанії "Київстар"», — додали у банку.

Нагадаємо, що зранку 11 грудня у мережі Kyivstar стався технічний збій. Через це можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентів.

Внаслідок збою, зокрема, абоненти «Київстару» не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг. Так, проблема зі звʼязком вплинула і на інші сервіси, такі як нацроумінг.

У Мінцифри у коментарі hromadske зазначили, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють всі спеціалісти компанії «Київстар», щоб знову повернути звʼязок своїм абонентам. Найближчим часом вони відновлять надання послуг.

«Після розв'язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком», — додали в Мінцифри.

Що робити, якщо відсутній мобільний звʼязок?

Основною альтернативою мобільному зв’язку є стаціонарні телефони. Якщо вони недоступні, то можна підтримувати зв'язок за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Messenger Facebook, Instagram тощо. Месенджери будуть працювати за наявності доступу до інтернету, зокрема за умови підключення до Wi-Fi.

За відсутності будь-якого зв’язку та доступу до інтернету в ДСНС рекомендують із дотриманням заходів власної безпеки здійснити переміщення до найближчого об’єкту, який обладнано засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Наприклад, будівлі органів місцевої влади, відділ поліції тощо.