У роботі електронних сервісів ПриватБанку стався збій

Клієнти ПриватБанку скаржаться на збій у роботі інтернет—додатку банку, терміналів самообслуговування та банкоматів. У банку повідомили, про проблеми у роботі процесингового центру.

Як повідомили hromadske у банку, точного часу вирішення проблем у роботі електронних сервісів наразі немає.

«Сьогодні було зафіксовано дуже велику чергу платежів у зв'язку з «Днем холостяка», який влаштовує Aliexpress», — повідомили у ПриватБанку на запитання hromadske.

Там зазначають, що протягом години банк обслуговував до 70 тисяч платежів, що значно перевищує нормальні обсяги роботи. Через це сформувалася черга платежів. Станом на 14 годину проблем у роботі банку бути не повинно.

Ввечері 7 листопада спостерігалися труднощі при вході в «Приват24» через виникнення помилки «скасовано». У банку рекомендували скористатися веб-версією сервісу. Згодом у банку повідомили про відновлення нормальної роботи.

Нагадаємо, ПриватБанк анонсував запуск першого в Україні проєкту поведінкової біометрії, який дозволить ідентифікувати клієнтів за їхньою поведінкою.

Також банк анонсував запуск функції, яка дозволить здійснювати оплату за допомогою обличчя, а також функцію, що допоможе розраховуватися в інтернеті без введення реквізитів картки.