У серіалі Netflix «засвітили» реальний номер жителя Південної Кореї. Тепер фанати серіалу не дають йому й дружині спати

Житель провінції Кьонгі на південному заході Південної Кореї заявив, що його мобільний номер показали в серіалі «Гра в кальмара» на Netflix. Після цього лідер однієї з південнокорейських партій запропонував його викупити за 85 тисяч доларів.
Про це повідомляє The Korea Times.
Чоловік в інтерв’ю з одним із корейських телеканалів 24 вересня заявив, що після показу його номеру в серіалі йому телефонують близько чотирьох тисяч разів на добу (це без текстових повідомлень і зображень).
Спершу він думав, що це спам, але один із тих, хто телефонував, розповів йому, що сталося. Серед тих, хто намагався додзвонитися чоловікові, — діти, які «хотіли потрапити у гру». Телефонують чоловікові й посеред ночі.
У розмові з журналістами він сказав, що використовує свій мобільний номер протягом останніх 10 років, зокрема й для роботи, а тому не може його змінити. Крім того, від надокучливих дзвінків страждає і дружина чоловіка, бо в неї номер телефону відрізняється лише останньою цифрою.
26 вересня, коли ситуація набула розголосу, до чоловіка через Facebook звернувся Хео Кьон-Янґ, лідер Національної революційної партії Південної Кореї, й запропонував викупити його мобільний номер за 100 мільйонів вон (близько 85 тисяч доларів).
71-річний політик не вперше намагається привернути до себе увагу подібним чином. У 2009 році, приміром, він записав пісню «Call Me». А на останній передвиборчій кампанії запам’ятався обіцянкою роздати всім дорослим по 100 мільйонів вон і на додачу ще по 1,5 мільйона щомісяця.
Кьон-Янґ із 1997 року безрезультатно бере участь у виборах президента Південної Кореї. На останній кампанії за його участі — виборах мера Сеула у квітні 2021 року — він набрав трохи більше відсотка голосів і посів третє місце.
А втім, навряд чи політику вдасться отримати популярний мобільний номер. За даними The Korea Herald, Netflix уже зв’язався із його власником і працює над розв'язанням проблеми.
«Гра в кальмара» — серіал південнокорейського режисера Хван Дон-хьока, який вийшов на Netflix 17 вересня. За сюжетом понад чотири сотні людей, які опинилися в халепі, отримують запрошення на Гру з дитячими конкурсами. Програш у кожному дорівнює смерті, зате переможець отримує близько 40 мільйонів доларів.
Серіал став одним із найпопулярніших за історію Netflix, передусім у Південній Кореї. Це перша стрічка з цієї країни, яка отримала такий розголос на стримінговому сервісі.
- Поділитися: