У США IT-гігантів зобов'язали розкрити методи збору й обробки даних. У переліку — YouTube, Facebook та Twitter
Федеральна торгова комісія США вимагає від дев'яти IT—компаній надати звіт про їхній збір та використання особистої інформації користувачів.
Про це повідомляє пресслужба відомства.
Інформацію мають надати Amazon, ByteDance (керує сервісом TikTok), YouTube, Facebook, Twitter, WhatsApp, Discord, Reddit та Snap.
Комісія вимагає надати таку інформацію:
- як ці технологічні компанії аналізують особисту інформацію користувачів;
- як вони визначають рекламу, яка відображатиметься для користувачів;
- чи застосовують вони алгоритми або аналіз даних особистої інформації;
- як вони залучають нових користувачів;
- як їх діяльність впливає на дітей та підлітків.
Що відповіли у компаніях?
Як повідомляє Bloomberg, у YouTube, TikTok та Snap не відповіли на запит щодо коментаря. В Amazon і Facebook ситуацію коментувати відмовилися.
У Twitter відповіли, що компанія працює «для того, щоб Федеральна торгова комісія мала необхідну інформацію, щоб зрозуміти, як Twitter працює зі своїми сервісами». У Reddit зазначили, що «з нетерпінням чекають співпраці з комісією та обміну з ними» своєю політикою та практикою.
Також на запит відгукнулися у Discord. Там наголосили, що на їхній платформі немає реклами. Представник компанії заявив, що вони «дуже серйозно ставляться до конфіденційності користувачів» і будуть працювати з Федеральною торговою комісією, «щоб відповісти на їхні запитання».
Нагадаємо, раніше у США звинуватили Google, Amazon, Facebook та Apple в монополії. У юридичному комітеті Палати представників (нижньої палати американського парламенту) наголосили, що ці технологічні компанії стягують високі комісії та примушують дрібних клієнтів до невигідних контрактів.
Крім того, великі компанії-розробники ігор та додатків вирішили створити коаліцію для боротьби з політикою Apple та Google щодо комісій у їхніх онлайн-магазинах.
Автор: Остап Крамар
- Поділитися: