Uber вийде на ринок канабісу в Канаді

Компанія Uber зробила свій перший крок на ринок марихуани у Канаді. Її підрозділ Uber Eats у партнерстві з мережею Tokyo Smoke дозволить клієнтам в Онтаріо замовляти продукти з канабісу у своєму додатку.

Про це пише ВВС.

Клієнти матимуть змогу замовити марихуану в спеціальному розділі програми. Там вони повинні будуть підтвердити свій вік і лише після цього зможуть забирати своє замовлення протягом години у найближчій крамниці Tokyo Smoke (бренд займається продажем рекреаційного канабісу).

В Uber відмовилися повідомляти, чи розширюватимуть вони таку послугу на інші міста Канади та США.

Згідно з канадським законодавством, вживання марихуани є легальним з 2018 року, але доставка цього наркотику все ще незаконна.

Uber заявляє, що партнерство з Tokyo Smoke допоможе дорослим у країні купувати безпечну легальну рекреаційну коноплю та боротися з нелегальними продавцями, які все ще контролюють велику частку продажів.

Шлях до легалайзу

У 2001 році в Канаді вперше у світі дозволили використовувати марихуану в лікувальних цілях, але тільки пацієнтам з хворобами, що скорочують термін життя.

До 2016 року кількість канадців, які вживали марихуану хоча б раз на місяць, перевищувало позначку в п'ять мільйонів людей (близько 15% населення).

У 2017 році закон про легалайз запропонував уряд прем'єр-міністра Джастіна Трюдо. А з 17 жовтня 2018 року в будь-якій провінції Канади можна легально купити канабіс для особистих цілей. Щоправда, не більше 30 грамів.

Ринок канабісу сьогодні

Ринок марихуани у Канаді оцінюють у близько 4 мільярдів доларів на рік. Прогнозується, що він продовжить рости в найближчі роки. Продажі можуть сягнути 6,7 млрд доларів до 2026 року.

Минулого року попит на продукти з канабісу значно зріс, оскільки люди застрягли вдома під час карантину.

Авторка: Юлія Костюкова