Uklon та «Дія.Бізнес» запустили онлайн-курс із водійської етики

Uklon та «Дія.Бізнес» запустили онлайн-курс із водійської етики

Центри підтримки підприємців «Дія.Бізнес» та онлайн—сервіс виклику авто Uklon запустили безоплатний курс із водійської етики для всіх драйверів України.

 Навчання складається з 5 онлайн-модулів:

  • Етика поведінки водія.
  • Дотримання стандартів обслуговування.
  • Як взаємодіяти з різними типами пасажирів?
  • Як формувати сприятливе враження про водія та компанію?
  • Випереджувальна поведінка водія при обслуговуванні клієнтів.

Курс розвиває навички сервісної поведінки та розрахований не тільки на водіїв, але й буде актуальним для всіх, хто працює в індустрії сервісу. Викладачі допоможуть оволодіти основними принципами клієнтського підходу, інструментами сервісного обслуговування, правилами етикету та ділових розмов. А учасники під час навчання розбиратимуть кейси та типові ситуації.

«Ми постійно працюємо над тим, щоб пропонувати нашим користувачам найкращий досвід взаємодії з нашим сервісом: додаємо нові послуги, тестуємо і допрацьовуємо додатки. Але ми хочемо бути ще кращими й віримо, що в сучасному світі боротьбу за клієнта виграє найбільш сервісно-орієнтована та прогресивна компанія. Тож вдосконалення клієнтського досвіду для нас є пріорітетом», — коментує Сергій Смусь, COO компанії Uklon.

Спікери проєкту:

  • Анастасія Владичинська, сертифікована у США як консультантка з сервісу. Навчається в Інституті Діснея та Рітц-Карлтоні. Засновниця Vladychynska Consulting;
  • Тетяна Петруха, спеціалістка з побудови сервісу, бізнес-тренерка Evolve;
  • Анна Білик, консультантка з менеджменту та логістики. Вивчала управління змінами в Університеті Клівленда, США;
  • Олексій Нікітан, головний консьєрж Hilton, регіональний керівник Всесвітньої асоціації консьєржів світу, «Inspired service».

Платформа дає можливість навчатися з будь-якого пристрою. Безкоштовні заняття доступні за посиланням.

Новина опублікована на правах реклами.