Українські агентства Banda Agency і Republique отримали премію «Каннських левів» за бренд Євробачення-2017

Українські агентства Banda.agency і Republique отримали бронзову нагороду «Каннських левів» в категорії Desing Lions за брендинг Євробачення—2017.

Українські агентства Banda Agency і Republique отримали бронзову нагороду «Каннських левів» в категорії Desing Lions за брендинг Євробачення-2017.

Про це повідомили у Banda Agency.

«Я радий, що саме цей проект отримав нагороду. За 60 років «Євробачення» в конкурсу не було видатного дизайну. І те, що нам вдалося вперше зробити брендинг такого рівня для всесвітньо відомого бренду, – це наша маленька гордість. І це лише зміцнює віру, що український креатив набагато крутіший і сміливіший, ніж ми всі звикли думати», — сказав у коментарі «The Village Україна» засновник Banda Павло Вржещ.

Нагадаємо, гаслом Євробачення-2017, яке відбувалося в Києві, був заклик Celebrate Diversity (Святкуй різноманіття).

Логотип Євробачення-2017

Міжнародний фестиваль реклами «Каннські леви» був заснований у 1954 році та вважається одним із найбільших авторитетних рекламних фестивалів.

Зазначимо, що Banda Agency також розробила бренд України Ukraine NOW.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Ukraine NOW: 5 питань про новий бренд України

10 травня 2018-го Кабінет міністрів затвердив бренд України Ukraine NOW для популяризації у світі.