Українська акція на підтримку ЛГБТ-спільноти здобула срібло світової премії у сфері креативу

KyivPride
KyivPrideСкриншот

Кампанія «Мама зрозуміє та підтримає» агенції Saatchi & Saatchi Ukraine здобула срібло на «Каннських левах» — світовій премії у сфері реклами та креативу.

Про це повідомила громадська організація KyivPride

Українці здобули друге місце у категорії Outdoor, де змагаються ініціативи у сфері зовнішньої реклами. Це поки що перша і єдина нагорода в історії України в номінації Outdoor.

Суть кампанії полягала в тому, що у червні 2020 року над скульптурою Батьківщини-матері в Києві замайорів веселковий прапор — символ ЛГБТ-спільноти.

Його туди підняв дрон. І хоч насправді прапор не встановлювали на скульптуру, організатори акції зняли відеоролик під таким кутом, ніби Батьківщина-мати тримає цей прапор у руці.

Нагадаємо, 17 червня на цьому фестивалі українці здобули золото у категорії «Дизайн» за розробку головної сторінки сайту форуму молодих лідерів One Young World. Переможцями стали представники креативної агенції Banda.

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions (Каннські леви») — це захід представників комунікаційної та маркетингової індустрій. Щороку близько 15 тисяч делегатів зі 100 країн світу відвідують виставки, майстер-класи та семінари, що проводять лідери думок та знаменитості зі всього світу.

За найпрестижнішу нагороду змагаються майже 32 тисячі робіт, які оцінює авторитетне міжнародне журі складом понад 400 людей.