Українська креативна агенція Banda стала найефективнішим незалежним рекламним агентством світу.

Про це свідчать результати конкурсу Global Effie Index, який аналізує та ранжує дані фіналістів та переможців з понад 50 країн світу.

Рейтинг 2020 року відображує підбірку з понад 4000 переможців та фіналістів Effie по всьому світу. У конкурсі беруть участь міжнародні бренди, рекламні холдинги, мережеві та незалежні агентства. 

«Пролунав телефонний дзвінок і я почув голос жінки, яка назвалася Трейсі Алфорд, President & CEO Effie Awards. Вона сказала, що телефонує особисто привітати нас і у неї дуже хороші новини: «You’re on top of the world as independent agency!» Я аж втиснувся у крісло від радості», — прокоментував перемогу співзасновник Banda Ярослав Сердюк.

«Ми віримо, що креативність здатна рухати економіку та суспільство вперед і дуже раді, що наші опуклі ідеї показують такі результати, ще раз підтверджуючи, що креативність = ефективність», — додав він. 

Співзасновник агенства вважає, що реклама, яку створює banda, настільки ефективна, бо їм вдалося «розкодували бездоганність».

«Помилка багатьох брендів в тому, що вони хочуть завжди і в усьому бути бездоганними, заганяючи себе в жорсткі та нудні рамки. Вони пекельно бояться зробити дурість, сказати щось не те або якось не так пожартувати. Бояться емоційних та швидких рішень. Так було раніше. Напевне, коли я прийшов у рекламу, так ще було, і всі ми щосили грали в цю бездоганність. Але сьогодні все дуже змінилося. Усі втомилися від шаблону крутості, який усе життя нас переслідував», — каже Сердюк. 

Він переконаний, що люди не прагнуть купити ідеальний товар у ідеального виробника, вони хочуть купувати у того, до кого лежить душа. 

«Креативність полягає не в тому, щоб справляти враження на людей, а в тому, щоб бути з ними чесними. Найважливіше, що зараз має робити бренд у світі своїх комунікацій, — це бути щирим. Ми увійшли в епоху відкритості. Більше немає b2c чи b2b, тепер це h2h: human to human», — вважає Сердюк.

Премія Effie була заснована в 1968 році Американською маркетинговою асоціацією Нью-Йорка, щоб відзначати рекламні кампанії, що демонструють рекордну ефективність по всьому світу. Після того, як премії Effie знаходять своїх власників по всій планеті, формується загальний рейтинг. Global Effie Index аналізує і ранжирує дані фіналістів і переможців Рейтинг 2020 року відображає підбірку з більш ніж 4000 переможців і фіналістів Effie по всьому світу, оголошених в період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року.

Поділитись: