«Укрпошта» хоче випустити марку на честь перемоги Kalush на «Євробаченні-2022»

Один із можливих варіантів дизайну марки
Один із можливих варіантів дизайну маркиFacebook / Igor Smelyansky

Генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський заявив про плани випустити поштову марку, присвячену перемозі українського гурту Kalush Orchestra на «Євробаченні—2022».

Про це він написав у своєму Facebook, вітаючи гурт Kalush із перемогою.

«"Укрпошта" випускає марки згідно з рішенням Художньої Ради. Але я думаю, в мене буде достатньо аргументів як у голови Ради, погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям. Так, як ми це зробили з Русланою та Джамалою», — написав Смілянський.

Гендиректор «Укрпошти» зазначив, що дизайн марки розроблять окремо, бо це потрібно погодити з «Євробаченням»: «Якщо бажаємо йти в Європу — треба поважати права інтелектуальної власності». Тому представлене фото — це лише приклад одного із можливих варіантів.

Смілянський нагадав, що в застосунку «Дія» і на сторінках «Укрпошти» в соцмережах триває голосування, яка марку випустять наступною. «Поки є безперечний лідер, але ще є 5 днів для визначення. А Kalush піде поза конкурсом», — додав гендиректор.

Перемога України

Український гурт Kalush Orchestra переміг у фіналі «Євробачення-2022» з піснею «Стефанія». Лідер гуртку Олег Псюк присвятив композицію своїй мамі. Це третя перемога України у цьому конкурсі за весь час — після Руслани у 2004 році та Джамали у 2016-му.

Після виступу гурт зі сцени звернувся до світу із закликом врятувати захисників Маріуполя із «Азовсталі». А після оголошення результатів фронтмен Kalush Orchestra зі сцени подякував світу за підтримку України та проскандував «Слава Україні!»

Друге місце на конкурсі посіла Велика Британія з 466 балами, а третє — Іспанія (459 балів). росію та Білорусь із конкурсу дискваліфікували.

Президент Володимир Зеленський згодом заявив, що Україна зробить усе, щоби прийняти пісенний конкурс «Євробачення» у відбудованому українському Маріуполі.