«Укрзалізниця» повертатиме вартість квитків після відправлення поїзда. За яких умов?
«Укрзалізниця» оновила правила повернення коштів за квитки. Тепер за певних умов можна буде отримати повну вартість навіть після відправлення потяга.
Про це перевізник розповів у Telegram.
Так, «Укрзалізниця» тепер повертатиме повну вартість квитка і половину вартості плацкарти, якщо пасажир робить це не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда. Раніше всю вартість можна було отримати не менше ніж за 9 годин).
Також тепер можна буде повернути всі гроші за квиток, але якщо це робити не більш як за годину після відправлення (раніше повертали лише 10% від ціни). Проте таке повернення можна буде робити тільки онлайн. А ще воно не стосується плацкарти.
Вартість поїздки потягом «Укрзалізниці» складається з декількох частин: власне квитка, а також плацкарти, податку на додану вартість, страхового збору та комісійного збору.
Квиток — це частина вартості проїзду, що компенсує витрати на переміщення вагона. А ось плацкарта — це компенсація витрат на підготовку до рейсу та обслуговування вагона.

Що ще змінилося?
«Укрзалізниця» запровадила ще низку змін, які не стосуються повернення коштів за квитки. Наприклад, компанія увідповіднила сучасним нормам терміни та визначення. Зокрема, визначення «дитина-інвалід» замінили на «дитина з інвалідністю», а «інвалід війни» — на «особа з інвалідністю внаслідок війни».
Також компанія спростила процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів. Раніше оформлювати таке замовлення можна було тільки в письмовому вигляді особисто, а тепер процедуру дозволили перенести в онлайн.
- Поділитися: