«Укрзалізниця» звільнила працівників, які допомогали перекупникам: «Свєта — рішаю білети» більше не «порішає»

«Укрзалізниця» звільнила працівників, які допомагали перекупникам отримувати квитки на рейс Київ — Варшава — Київ та скоригувала процес продажів, щоб «не залишити шансів спекулянтам».

Про це повідомили в «Укрзалізниці».

Держперевізник уже був змушений змінити правила, щоб унеможливити перепродаж квитків на найбільш ажіотажні міжнародні рейси. Зокрема на рейс №67/68 Київ — Варшава — Київ, який в «Укрзалізниці» називають «надпопулярним».

Так, з листопада 2022 року продаж квитків на цей напрямок перевели винятково в онлайн-канали — через застосунок, чат-бот і офіційний сайт УЗ. Також дозволяється купувати не більше ніж 4 квитки в одні руки.

Зараз щодня о 08:00 всі охочі мають однакову можливість придбати квитки на цей рейс. Продаж здійснюється на 20 діб наперед, а квитки на кожен наступний 20-й день надходять у продаж щодня рівно о 08:00.

Це дозволило позбавитись від перекупників біля кас. Але ті перейшли на «онлайн-рейки» й розпочали полювання на квитки з повернень. За даними УЗ, перекупники могли вихоплювати до 90 квитків на місяць лише на «варшавський рейс».

Як відповіли в «Укрзалізниці»?

В «Укрзалізниці» у відповідь провели низку «контрольних закупівель» за оголошеннями в мережі, де за «комісію» пропонували знайти квитки на Варшаву. У такий спосіб вдалося знайти, хто здійснював повернення з порушенням встановлених правил.

В УЗ повідомили, що вже «очистились від порушників», а матеріали передали відповідним органам у роботу.

Також із 28 січня ввели ще одне коригування в процес продажів: усі квитки, які повертатимуться на конкретну дату, будуть вводитись у систему чітко за один день до дати поїздки між 08:00 та 09:00. Тобто якщо ви не встигли придбати квиток за 20 днів, можна для термінових справ знайти всі повернуті квитки в цей часовий проміжок.

Квитки, які будуть здаватись день у день, повертатимуться в систему не пізніше ніж за 30 хвилин після здачі.

В УЗ пояснили, що системно «вичищають» акаунти перекупників з онлайн-систем, «але в них вистачає нахабності звертатись на гарячу лінію з вимогою терміново відновити».

«"Свєта — рішаю білети" (наша вже тепер ексспівробітниця), "Віталик — білети на поїзд", і не сподівайтеся щось знову "порішати". Ваш час закінчився. Наші пасажири очікують чіткості та прозорості від нас, тож жодним "рибкам-прилипалам" не місце поряд з "Укрзалізницею"», — заявили в компанії.