Укрзалізниця залучила 300 мільйонів євро на модернізацію інфраструктури

30 грудня Укрзалізницята Європейский банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) підписали документ, згідно якого ЄБРР надає кредит в обсязі 150 мільйонів євро для будівництва другої колії, електрифікації та модернізації систем сигналізації і зв'язку на напрямку Долинська—Миколаїв—Колосівка.

30 грудня Укрзалізниця та Європейский банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) підписали документ, згідно якого ЄБРР надає кредит в обсязі 150 мільйонів євро для будівництва другої колії, електрифікації та модернізації систем сигналізації і зв'язку на напрямку Долинська—Миколаїв—Колосівка.

Це має дозволити покращити транспортний зв'язок з морськими портами Миколаїва та розвантажити автомобільні шляхи.

«Загальна вартість проекту становить орієнтовно 300 млн євро», —написав у Facebook в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Він зазначив, що фінансування проекту здійснюється за рахунок залучених кредитних коштів ЄБРР під державні гарантії (150 млн євро). Джерелом співфінансування проекту стануть залучені Банком кошти.

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян додав, що також підписано гарантійну угоду.

«Щиро вдячний президенту України за миттєву реакцію і невідкладне підписання відповідного Розпорядження, яке дало можливість розпочати цей надважливий проект!», — зазначив міністр.

У компанії зазначають, що реалізація проекту дозволить підвищити пропускну спроможність залізничного напрямку Долинська— Миколаїв—Колосівка, який пролягає територією Кіровоградської, Миколаївської та Одеської областей.

«Таким чином ми зможемо вирішити проблемні питання з пропуском вантажів в напрямку миколаївських портів», — написав Кравцов.

Дільнична швидкість руху вантажних поїздів збільшиться на 20-25%, що надасть можливість скоротити термін доставки вантажів, а також суттєво зменшити експлуатаційні витрати, пов’язані з поліпшенням організації руху поїздів. Буде створено 300 робочих місць.

Омелян додав, що за підрахунками міністерства, завдяки електрифікації витрати УЗ на транспортування зменшуються у сім разів, порівняно з дизельною тягою.

Очікується, що щорічний економічний ефект після реалізації проекту складе 722 мільйони гривень.