Уряд домовився з китайською компанією про будівництво частини кільцевої Києва від Одеської до Житомирської трас

Міністерство інфраструктури України підписало меморандум про співпрацю з китайською компанією Poly Changda Engineering Co. Ltd, в межах якого передбачається будівництво першої черги Великої кільцевої дороги навколо Києва, яка має сполучити траси Київ—Чоп та Київ—Одеса.

Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

За словами міністра інфраструктури, Велика кільцева дорога навколо Києва буде концесійною, тобто платною.

«Ми дуже раді, що компанія Poly Changda Engineering розділяєте наші великі інвестиційні плани, і особливо в таких важливих проєктах, як Велика кільцева дорога навколо міста Києва. В Україні ще не було досвіду концесійних доріг, тому дуже важливо починати такі проєкти саме з великими надійними стратегічними партнерами», — повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Початок будівництво дороги запланували на 2020 рік, коли будуть завершені всі економічні розрахунки.

Раніше в уряді анонсували появу 4 платних (концесійних) доріг в Україні: М-06 Львів-Стрий, М-09 Львів-Тернопіль, ІМ-05 Київ-Біла Церква, М-10 Львів-Краківець.

Концесія — це форма державно-приватного партнерства, що передбачає передачу об'єктів державної власності (таких як дороги, аеропорти, підприємства тощо) у тимчасове користування приватним підприємствам.

3 жовтня Верховна рада ухвалила закон про концесію. За нього проголосувало 257 депутатів. 17 жовтня президент Зеленський цей закон підписав.