Усьому голова: як пекти хліб — БІЗНЕС-ПЛАН

Watch on YouTube

Чиможна заробити навиробництві тапродажу хліба вУкраїні? Яквідкрити пекарню, скільки цекоштує інаякий прибуток розраховувати? Розповідають засновники пекарні Chef Bakery

Знайомтеся, це Денис Суховій, останні 11 років він пече хліб. Це  його дружина Тетяна, а це — його друг Валерій. Разом у травні 2017-го вони відкрили пекарню. Печуть кілька видів хліба, чіабатту, круасани тощо.

Денис 10 років працював у мережі пекарень «Волконський» і  вважався одним із кращих пекарів України. А потім започаткував власний бізнес.

Спочатку проводив майстер-класи, орендуючи приміщення. Відтак купив на гонорари обладнання і почав проводити майстер-класи вдома. Але зрештою вирішив, що потрібна своя пекарня, де він в комфортних умовах зможе і людей учити, і хліб пекти.

Валерій Мішиєв — директор зі збуту. Іще кілька років тому працював оператором і режисером ігрового кіно, а нині  намагається продати якомога більше хлібобулочної продукції.

Він долучився до проекту під час пошуку приміщення для пекарні та знайшов 100 тисяч доларів інвестицій. Гроші інвесторові потрібно повернути через рік.

Загалом інвестиції у проект склали 150 тисяч доларів. Поточні витрати складають у середньому трохи більше 7,5 тисяч доларів на місяць, із них 2 витрачається на оренду приміщення, майже 600 доларів — на комунальні послуги. На зарплати 13 працівників щомісячно йде в середньому 4,6 тисяч доларів, плюс 350 — податок за найманих робітників.

Цех пекарні Chef Bakeryscreenshot з відео Громадське

У перший місяць роботи кафе при пекарні приносить близько 70 доларів на день. Це краще, ніж усі корпоративні клієнти разом узяті. Але головна мета — збут продукції у різні заклади: готелі, ресторани й кафе.

«У Chef Bakery хліб дорожчий, ніж на хлібозаводі, тому що ми довше з ним працюємо. Ми не робимо його за 2 години. За собівартістю наш хліб виходить дорожче через сировину та оплату фахівців, які цей хліб роблять. Хліб красивий і смачний, але ціна відлякує багатьох клієнтів», — розповідає Денис.

Усе починається в селі Хрущівка, Золотоніського району Черкаської області. Із 1998 року на 50 гектарах землі Михайло Васильович Ткалич вирощує спельту, яру й озиму пшеницю.

Донедавна Михайло Васильович продавав пшеницю і борошно землякам, але у 2016 році, коли його син Юрій запустив торгову марку «Родиннi традиції», борошно почало потрапляти і в київські пекарні.

Цех виробляє 3 тонни борошна за зміну. Пекарні перша тонна  обійшлася у 320 доларів.

Цех пекарні Chef Bakeryscreenshot з відео Громадське

Наразі продукцію Chef Bakery купують 7 закладів столиці. Усього — 300 виробів на суму 115 доларів на день. Заразом виробничий максимум пекарні — 2000 хлібобулочних виробів на добу.

Пекарський курс, який налічує 130 годин на місяць, обійдеться охочим освоїти професію пекаря в 900 доларів. Усього майстер-класи принесли пекарні 6 тисяч доларів — це найбільша стаття доходів підприємства.

Ми хочемо, щоби в нашій школі молоді люди отримували професію пекаря й кондитера. Замість 2-3 років вони отримають професію всього за 3-4 місяці.

ДИВІТЬСЯ УСІ ВИПУСКИ ПРОГРАМИ БІЗНЕС-ПЛАН

«Бізнес-план» — спільний проект Громадського і каналу «Настоящее время» про малий і середній бізнес в Україні.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram