Діти з інвалідністю та особливими освітніми потребами мають менший доступ до навчання в загальноосвітніх школах Англії через урядову реформу фінансування шкіл. Учнів з особливими освітніми потребами частіше виключають.

Це випливає зі звіту Рахункової палати Великої Британії, пише The Guardian.

Розслідування показало, що загальноосвітні школи часто не зараховують учнів з особливими освітніми потребами та інвалідністю, тому що їхнє навчання вимагає додаткових витрат із бюджетів шкіл та негативно впливає на рейтинг успішності навчальних закладів.

«Від загальноосвітніх шкіл очікують, що вони покриють перші 6 тисяч фунтів стерлінгів витрат на дитину з особливими освітніми потребами з наявних бюджетів. Тягар витрат може бути причиною небажання приймати чи продовжувати навчати таких учнів», ─ ідеться в доповіді Рахункової палати Великої Британії.

За статистикою Рахункової палати, кількість таких учнів у спеціальних школах, позашкільних закладах і незалежних спецшколах за останні чотири роки збільшилася. Проте в загальноосвітніх школах цей показник у 2018 році залишався меншим, ніж у 2014-2015.

Зі звіту Департаменту освіти, пише The Guardian, випливає, що учнів з особливими освітніми потребами частіше виключають: 45% виключень зі школи і 43% відсторонень від занять у 2017— 2018 роках припали на дітей з особливими освітніми потребами, хоча вони складали тільки 20% від усієї кількості учнів. 

У департаменті освіти Великої Британії повідомили, що уряд затвердив виділення ще 700 мільйонів фунтів для того, щоб діти з інвалідністю могли отримати середню освіти.

«Ми вдосконалили підтримку особливих освітніх потреб, щоб поставити родини в центр системи й дати їм кращий вибір освіти для їхніх дітей як у загальноосвітній, так і у спеціальній школі», — запевнили у відомстві.

Поділитись: