Технології

В Mastercard заперечили інформацію про передачу Google даних про покупки клієнтів

10 вересня, 2018 13:51
Технології/В Mastercard заперечили інформацію про передачу Google даних про покупки клієнтів
Зберегти
Вигляд
Mastercard опублікувала офіційну заяву про непричетність до передачі Google даних про покупки власників банківських карт.

Mastercard опублікувала офіційну заяву про непричетність до передачі Google даних про покупки власників банківських карт.

Тим самим компанія відповіла на розслідування Bloomberg, в якому йшлося про те, що Mastercard надає Google відомості про покупки товарів власниками карток цієї платіжної системи, рекламу яких користувачі побачили у пошуковій системі. 

Mastercard стверджує, що ці повідомлення не відповідають дійсності, а сама компанія ніколи не продавала дані про фінансові транзакції користувачів і не збирається робити це в майбутньому, оскільки це порушує правила захисту персональних даних.

У компанії пояснили, що при обробці транзакцій (сотні мільйонів операцій в день), вони бачать тільки номер карти, ім’я продавця, місцеперебування, а також дату та суму угоди. При цьому персональні дані про власника карти та інформація про придбаний товар оператору платіжної системи недоступні.

«Ми не знаємо, який товар вибрав покупець, видимої є тільки дата транзакції та загальна сума, витрачена в торговій точці», — йдеться в повідомленні Mastercard.

У Mastercard нагадали, що працюють в повній відповідності до нових правил захисту персональних даних (GDPR), що недавно набрати чинності в Європі.

Нагадаємо, що після оприлюднення результатів розслідування Bloomberg, в Google повідомили, що не збирають особисту інформацію, а функцію відстеження даних про перегляд рекламних оголошень можна відключити у будь-який момент.

Раніше Євросоюз оштрафував Google на $5 млрд за порушення умов ведення чесної конкуренції на ринку інтернет-додатків.

У 2016 році ЄС зобов’язав Google відповісти у суді на звинувачення щодо можливого зловживання домінуючим положенням мобільної операційної системи Android, яка витісняє конкурентів з ринку ЄС.

Також повідомлялося, що Apple планує створити онлайн-сервіс, завдяки якому поліція США зможе робити запити на отримання особистих даних користувачів.

Пов`язані новини