В опитуванні щодо нової назви коньяку найбільшу підтримку отримав «український бренді»

Назва «український бренді» стала лідером опитування щодо нової назви вітчизняного коньяку. Загалом у голосуванні взяли участь понад 16 тисяч людей.

Як повідомили організатори опитування — проект «Географічні зазначення в Україні» — назву «український бренді» підтримали 25,6% учасників голосування.

Далі йдуть: бурштин / бурштинок / бурштиняк (9,4%), гайстер (8,5%), к'янок (7,9%), дубовик / дубняр (7,2%), брунат (5,3%), каннук (4,5%), укрньяк / украньяк (4,3%), сонцедар / сандар / виндар (3,3%), бревіс (3%). Інші варіанти набрали менше 3%.

Зазначається, що наприкінці січня Міністерство аграрної політики та продовольства України проведе нараду з виробниками коньяку України для обговорення нової назви продукту. На ній, зокрема, представлять результати цього опитування.

Нагадаємо, проект «Географічні зазначення в Україні» запустив голосування щодо нової назви вітчизняного коньяку, бо, згідно з Угодою про асоціацію з ЄС, з 2026 року Україна має відмовитися від цієї назви для продукту українського виробництва, адже вона є «захищеним географічним зазначенням».

Назву коньяк напій отримав від однойменного французького міста, тому на міжнародному ринку продукт, вироблений за межами цього регіону, не може називатися коньяком.