На сьогоднішній день, літаками користуються лише 4 відсотки населення України. Через це вартість перельотів достатньо висока.

Про це в ефірі Громадського повідомив виконуючий обов’язки гендиректора аеропорту «Бориспіль» Євген Дихне.

За його словами, дешеві перельоти можливі за умови, що пасажирів буде багато.

«У нас сьогодні авіаційний переліт для деяких — є елітним видом транспорту. Як не дивно, але дешеві квитки з’являються більше на багатих ринках, ніж на бідних», — сказав Дихне.

Також він пояснив, чому вартість авіаквитків на внутрішні перельоти мають приблизну вартість із зарубіжними рейсами.

«Відстань між двома аеропортами в країні дуже коротка. Максимальна плече — 500 км. Це невигідно для регулярних рейсів, оскільки найдорожче на рейсі: зліт, посадка, оплата зборів в аеропорту», — додав він.

За словами Дихне, через низьке завантаження та високі затрати, сьогодні вартість квитка до Львова та до Португалії приблизно однакова.  

«У нас на внутрішні рейси авіакомпанії не звільнені від ПДВ. Також авіакомпанії не в рівних умовах працюють з іноземними компаніями: вони як і раніше, за законами Нацбанку, продають всю свою валютну виручку, а потім знову її купують для розрахунків з контрагентами — це вони роблять кожен день, збагачують банки собі в збиток. І відповідно, це все лягає на плечі пасажирів», — зауважив Дихне. 

Відзначимо, що у зв'язку із зростанням кількості рейсів в години пікових навантажень, на початок 2017 року керівництво аеропорту «Бориспіль» запланувало будівництво трьох нових виходів до перонних автобусів, що також сприятиме збільшенню пропускної спроможності терміналу на третину від поточних показників — до 27 рейсів на годину.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile