В Укрзалізниці готуються до будівництва експресу Київ-Бориспіль

Укрзалізниця отримала дозвіл на розробку проекту землеустрою 3,5 гектарів землі на території Борисполю для будівництва експресу Київ—Бориспіль.

Укрзалізниця отримала дозвіл на розробку проекту землеустрою 3,5 гектарів землі на території Борисполю для будівництва експресу Київ-Бориспіль.

Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Facebook.

Через відведену земельну ділянку пролягатиме частина маршруту експресу від діючої залізничної колії перегону Георгія Кірпи – Бориспіль до автомобільної траси Київ – Харків.

Після розробки проекту та погодження його міською радою Борисполя землю передадуть у постійне користування Укрзалізниці.

Загалом, відповідно до проекту будівництва експресу, Укрзалізниці мають передати шість земельних ділянок загальною площею 13 гектарів.

«Розпочати роботи плануємо за графіком — вже в червні», — зазначив Кравцов.

За його словами наразі тривають проектно-вишукувальні та організаційно-технічні роботи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Швидше, зручніше, дорожче: Чого чекати пасажирам Укрзалізниці в 2018-му.

Раніше повідомлялося, що будівництво швидкісної залізниці, або так званого «Повітряного експресу» коштуватиме понад 300 млн доларів.

Проект швидкісного залізничного сполучення між аеропортом Бориспіль та Києвом — «Повітряний експрес» —планували запустити до Євро-2012.

Кредит погодився надати Експортно-імпортний банк Китаю, однак виплатив тільки першу частину траншу — 52 мільйони доларів.

Чверть цієї суми отримало державне підприємство, яке відповідало за будівництво та управління «Повітряним експресом».

Оскільки будівництво так і не розпочалося, отримані кошти розмістили на депозитах фінансової компанії «Сапфір фінанс» (82 млн. грн.) та «Профін-банку» (25 млн. грн.). Банк через кілька тижнів збанкрутував, у «Сапфір-фінанс» теж не повернули державі депозитні кошти.

Крім того, під проект державне підприємство купило три земельні ділянки в Бориспільському районі, заплативши 46 мільйонів гривень. Це в рази більше, аніж заплатили перекупники за цю землю.

Документи на розміщення депозитів та купівлі землі підписував Геннадій Дяченко, виконуючий обов’язки керівника проекту «Повітряний експрес».

Його кілька разів саме на час підписання документів призначав на посаду тодішній голова Держінвеспроекту Владислав Каськів.

Після цього керівником знову призначали Андрія Галущака, нинішнього державного секретаря Міністерства інфраструктури.