Серед кандидатів у президенти від початку року найбільше на рекламу на телебаченні витратили Юлія Тимошенко, Петро Порошенко та Сергій Тарута.

Про це ідеться в дослідженні руху ЧЕСНО. Сукупна вартість трансляції роликів цих кандидатів мала б скласти більш, ніж 185,9 мільйонів гривень. Це 41% від загальної суми видатків на рекламу на ТБ усіх кандидатів.

«Попри те, що реклама Юлії Тимошенко, з'являлась у рекламних блоках рідше, ніж ролики конкурентів, видатки на телерекламу кандидатки є найвищими – 78,9 мільйонів гривень», – ідеться у дослідженні.

Це пояснюється тим, що ролики кандидатки виходять на найбільш рейтингових телеканалах та у прайм-тайм.

«Так, у Тимошенко найвища середня ціна одного показу реклами – близько 59 тисяч гривень. Для порівняння: середня вартість виходу ролику її найближчих конкурентів за витратами на рекламу, Сергія Тарути та Петра Порошенка склала 41 тисячі та 23 тисячі гривень відповідно у січні та лютому 2019 року», – додали в ЧЕСНО. 

Загалом, за січень та лютий вартість реклами учасників президентських виборів склала близько 448 мільйонів гривень.

Під час передвиборчої кампанії, що стартувала 31 грудня 2018 року, роликів кандидатів в ефірах стало ще більше. Якщо в грудні один телеканал транслював у середньому 12 роликів політичної реклами на добу, а в січні – 14, то вже в лютому ця цифра збільшилась у 4 рази – за день в ефірі виходять у середньому 60 рекламних роликів кандидатів. 

Динаміка кількості політичної реклами
Фото:

Міжнародний фонд Відродження, ЧЕСНО

31 грудня в Україні розпочалася передвиборча кампанія виборів президента-2019. Голосування у першому турі виборів відбудеться з 8:00 до 20:00 31 березня. Офіційні результати голосування українців мають оприлюднити не пізніше 10 квітня. Якщо буде другий тур він відбудеться 21 квітня.

На вибори-2019 зареєструвались 39 кандидатів.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile