Вибори мера Києва: Кличко беззаперечний лідер, але буде другий тур — проти Попова з ОПЗЖ, Притули або Верещук
Чинний мер Києва Віталій Кличко лідирує з великим відривом у першому турі виборів очільника столиці, однак понад 50% він набрати не зміг, тому буде другий тур.
Про це свідчать екзит-пол соціологічної групи «Рейтинг».
У його межах опитали 10402 респонденти на 100 дільницях Києва, він свідчить, що Кличко набирає 47,8%.
А далі вже цікаво: Олександр Попов з ОПЗЖ має 8,6%, Сергій Притула з «Голосу» — 8,3%, а Ірина Верещук від «Слуги Народу» — 8%. Враховуючи статистичну похибку опитування в 1%, у другий тур може вийти будь-хто з цих трьох.
Серед партій також лідирує політсила Кличка. Екзит-пол:
- УДАР — 21,3%;
- «Євросолідарність» — 18%;
- «Слуга Народу» — 9,5%;
- «Голос» — 7,2%;
- «Єдність Омельченка» — 6,8%;
- ОПЗЖ — 6,7%;
- «Батьківщина» — 6,6%.
Олександр Попов вже розповів, як планує вигравати другий тур у Кличка. У коментарі УП він заявив, що все буде «дуже просто» — у другому турі на дільниці прийде більше його електорату, як сподівається кандидат.
«Явка дуже низька, абсолютні показники, якщо ми порахуємо голоси, віддані за Віталія Кличка як кандидата на міського голову, в сумі це невелика кількість виборців. Тобто якщо на другий тур прийде значна кількість виборців, більше, ніж сьогодні, результат буде зовсім інший», — сказав він.
Якщо ви забули, Олександр Попов — колишній регіонал (нині в ОПЗЖ, фактично уламок ПР), міністр з питань житлово-комунального господарства України (2007, 2010). За президента Януковича він очолював Київську міську державну адміністрацію.
Екзитполи Соціологічна група «Рейтинг» здійснювала на замовлення телеканалу «Україна». Опитування виборців здійснювалося на виборчих дільницях, а також методом телефонного опитування з використанням комп’ютера (CATI) для тих, хто не голосував.
Для результатів опитування бралися відповіді респондентів, які взяли участь у виборах, на виході зі 140 виборчих дільниць, відібраних випадковим чином із дотриманням принципу рівномірності.
Загалом Соціологічна група «Рейтинг» працювала на 400 виборчих дільницях. Екзитполами і опитуваннями там планували охопити близько 20-22 тисяч респондентів.
- Поділитися: