Президент Володимир Зеленський зробив фото разом з дружиною Оленою до Дня вишиванки, на яких вони були в одязі українського бренду ETNODIM. Це викликало хвилю справжнього хейту в коментарях на Facebook-сторінці компанії.

Так, ETNODIM опублікував знімок подружжя Зеленських на своїй сторінці у Facebook і набрав, напевне, рекордну для себе кількість коментарів: на момент публікації матеріалу їх було 2,8 тисячі.

Перелічити всі хейтерські коментарі точно не вдасться, бо їх незліченна кількість. Саме подружжя Зеленських, зокрема, звинуватили в тому, що вони не мають права носити вишиванку, бо не мають «генетичного коду українця». Але основну частину негативу отримав сам бренд.

Сотні людей заявили, що відписуються від сторінки компанії та більше ніколи не будуть купувати їхню продукцію.

«Бридота. Шкода, ви мені дуже подобалися, у мене чотири ваших вишиванки... більше не купуватиму», — пише Svitlana Povalyaeva.

«Яке прикре самогубство. Накликати на себе такий негатив серед своєї ЦА в день, коли, навпаки, можна було підвищити лояльність до бренду — це треба вміти. Якась патова ситуація: і видалити не можна, і вибачатись невідомо як, і люди плюються», — вважає Oksana Ivantsiv.

«Прикол у тому, що у вас вишиванки купували розумні, освічені, небідні люди (бо за таку ціну не кожен може собі придбати), зе-фани у вас точно їх не купуватимуть, тому вітаю! Ви зробили себе самі таким фото!», — заявила Larisa Zan.

«Ганьба! Нижче плінтуса, відписуюсь. А речі, що у вас придбала, хоч нужденним віддай», — написала Людмила Редько.

Хтось також для порівняння згадав попередника Зеленського Петра Порошенка — і, судячи з кількості вподобань, п'ятого президента оцінили багато дописувачів.

Водночас під цим постом свої думки залишили й ті, хто обурився хвилею хейту в бік бренду.

«Люди, ви хворі. Мені страшно з вами жити в одній країні», — прокоментувала Hanna Sums'ka.

«Наскільки я не є прихильником теперішнього президента, настільки ж я дивуюся цьому агресивному трешеві у коментах. У чому винен ETNODIM? І що поганого в тому, що президент, на якого орієнтується половина ватних виборців, популяризує стильний український наратив? Краще б сфоткався в косоворотці китайського виробництва?», — запитує Yura Gaidai.

Обговорення негативної реакції на публікацію бренду вийшло за межі коментарів цього посту.

Так, уже в себе на сторінці ексдепутат Борислав Береза висловив категоричну незгоду з хейтом у бік ETNODIM. Він наголосив, що це вітчизняний бренд, а не, наприклад, із Росії.

«І вони роблять речі, які багатьом подобаються і які настільки гарні, що люди їх із задоволенням купують. Навіть президентові не соромно в них фотографуватися. І зрозумілим є бажання бренду похвалитися цим. Але в коментах почалося пекло. Що там тільки не писали», — написав експарламентар.

Береза додав, що після цього не перестав вважати Зеленського некомпетентним, але водночас і не перестане купляти вишиванки.

«Як називається психічна хвороба, коли люди атакують бренд одягу за те, що в неї вдягається політик, який їм не подобається? ETNODIM фото Зеленського у своїй вишиванці відкрив портал у пекло», — пише Pavlo Lenets.

Політтехнолог Петро Охотін наголосив, що це передусім український бізнес.

«Будь-якому національному бізнесу престижно, коли його одяг купує перша леді та президент. Політичні смаки окремо — бізнес окремо. Інакше чим ми будемо відрізнятися від Росії з їх сектантським путінобєсієм?», — запитує він.

Рауль Чилачава дав назву цьому флешмобу на підтримку бренду — Je suis ETNODIM.

На підтримку бренду виступила й наша колишня редакторка соцмереж Анастасія Струк. Вона зазначила: хоч і не є прихильницею чинного глави держави, але в коментарях компанії влаштували «дно».

Нагадаємо, це не перший випадок хвилі хейту в бік Зеленського і дружини в соцмережах. Так, 27 січня Олена Зеленська створила сторінку у Facebook і зазначила, що буде публікувати там лонгриди й інформативні пости, а свій акаунт в Instagram присвятить виключно емоціям.

Під першою публікацією у Facebook користувачі соцмережі залишили понад 9 тисяч коментарів — здебільшого негативних та образливих. На третій день існування сторінка Зеленської зникла з Facebook, але згодом знову з'явилася.

Поділитись: