Компанія-власник круїзного лайнера Viking Sky, у якого відмовили всі двигуни біля узбережжя Норвегії, поверне пасажирам гроші за путівку, компенсує всі пов’язані з інцидентом витрати, зокрема на лікування та подарує нову подорож.

Про це повідомив радник власника компанії Viking Йон Морланд.

За його словами, судновласник компенсує пасажирам зворотну дорогу додому, лікування, а також пропонує учасникам невдалого рейсу в якості компенсації відправитися у нову подорож.

Як передає Aftenposten, загалом внаслідок інциденту з лайнером до лікарні з травмами потрапили 36 людей. Станом на 26 березня семеро з них залишалися в лікарнях, частину з них випишуть в найближчий час, один поранений перебуває у важкому стані, але його стан стабільний.

Поки невідомо, чи хтось із понад 900 пасажирів подасть до суду на компанію Viking Ocean Cruises. Як зазначає видання, це потрібно робити в Швейцарії, де зареєстрована фірма. В умовах надання послуг, які є на квитках, йдеться, що всі спори, пов’язані з круїзною подорожжю, регулюються законодавством Швейцарії і мають розглядатися в суді Базеля.

23 березня біля узбережжя Норвегії лайнер Viking Sky, який прямував з міста Тромсе в Ставангер, подав сигнал лиха через проблеми з двигунами. Екіпаж скинув якір за декілька кілометрів від західного узбережжя Норвегії. На борту перебували 1373 людини, більшість пасажирів — громадяни Великої Британії та США. 

Майже 500 пасажирів евакуювали гелікоптерами, бо це неможливо було робити за допомогою катерів через високі хвилів та сильний вітер.

Згодом екіпажу вдалося запустили три двигуна і зокрема за допомогою буксира судно зайшло в порт норвезького Молде, чим і завершилася рятувальна операція.

Поділитись: