Світ

ВВС подала скаргу до МЗС Росії через публікацію даних своїх журналістів у Москві

ВВС
Світ/ВВС подала скаргу до МЗС Росії через публікацію даних своїх журналістів у Москві
Зберегти
Вигляд
Британський суспільний мовник ВВС подав офіційну скаргу до Міністерства закордонних справ Росії. Корпорація скаржиться через те, що низка російських медіа опублікували персональні дані співробітників ВВС, які працюють у Москві.

25 грудня російський сайт Рikabu, видання segodnya, а також одна зі спільнот у соцмережі «ВКонтакте» опублікували список з 44 співробітниками ВВС, які працюють у Росії, включно з їхніми повними іменами та фотографіями. Більшість з цих людей — росіяни, які працюють на мережу ВВС у Британії.

На сайті segodnya при публікації списку заявили, що раніше західні медіа публікували список російських журналістів, а «знайти та оприлюднити список їхніх, які працюють в РФ та у всьому бачать змову, не буде складним».

Йшлося про матеріал у британській газеті Sunday Times, яка оприлюднила фотографії 8 співробітників британської філії російського пропагандистського новинного агентства Sputnik. Однак ВВС не публікувала ці матеріали.

«Ми попросили російську владу розслідувати цей інцидент, який не може не викликати тривогу. Безпека наших співробітників в Москві є нашим пріоритетом. Для нашої аудиторії у Великій Британії і по всьому світу важлива робота, яку московське бюро ВВС виконує протягом багатьох років», — сказав глава Всесвітньої служби ВВС Джеймі Ангус.

Він наголосив, що в Росії ВВС завжди працювали згідно з російськими законами та правилами акредитації та ліцензування.

«Тому нас особливо турбує те, що особисті дані наших співробітників, які ми надали російській владі в рамках нашої законної діяльності, були розкриті подібним чином», — додав Ангус.

Журналісти ВВС зіставили опубліковані дані з тими, які можна знайти у відкритому доступі, та дійшли висновку, що частина оприлюдненої інформації є лише у державних органів. Опублікований список журналістів повністю відповідає тому списку людей, які в 2018 році мали офіційну акредитацію для роботи в Росії.

Прес-секретар Володимира Путіна Дмитро Пєсков заявив, що Кремль не схвалює публікації даних журналістів, але сприймає це «з розумінням».

Раніше Роскомнагляд заявив, що перевірить мовлення британського суспільного мовника BBC World News на території Росії. Це відомство планувало зробити у відповідь на перевірку російського телеканалу RT, який мовить на закордонну аудиторію.

Пов`язані новини