Видавці Playboy можуть відмовитися від друкованої версії журналу
Видавці журналуPlayboy заявили про намір зосередитися на самому бренді, який, за їхніми словами, є значно ширшим, аніж друковане видання.
Видавці журналу Playboy заявили про намір зосередитися на самому бренді, який, за їхніми словами, є значно ширшим, аніж друковане видання.
Про це повідомляє The Wall Street Journal.
«Раніше ми могли виправдати збитки... проте я не впевнений, що друк — найкращий спосіб донести контент нашим майбутнім споживачам», — зазначив керівник Playboy Enterprises Бен Кон.
За інформацією видання, керівництво Playboy Enterprises веде перемовини щодо придбання 35% акцій у спадкоємців засновника Хью Хефнера. Зазначається, що для здійснення угоди компанія готова направити близько 100 мільйонів доларів.
Раніше між Хью Хефнером і Rizvi Traverse, яка володіє контрольным пакетом акцйй в Playboy Enterprises, була домовленність про те, що друкована версія журналу не припинить своє існування за життя засновника.
27 вересня Хью Хефнер помер у 91-річному віці з природніх причин у Каліфорнії.
- Поділитися: