Видавці Playboy можуть відмовитися від друкованої версії журналу

Видавці журналуPlayboy заявили про намір зосередитися на самому бренді, який, за їхніми словами, є значно ширшим, аніж друковане видання.

Видавці журналу Playboy заявили про намір зосередитися на самому бренді, який, за їхніми словами, є значно ширшим, аніж друковане видання.

Про це повідомляє The Wall Street Journal.

«Раніше ми могли виправдати збитки... проте я не впевнений, що друк — найкращий спосіб донести контент нашим майбутнім споживачам», — зазначив керівник Playboy Enterprises Бен Кон.

За інформацією видання, керівництво Playboy Enterprises веде перемовини щодо придбання 35% акцій у спадкоємців засновника Хью Хефнера. Зазначається, що для здійснення угоди компанія готова направити близько 100 мільйонів доларів.

Раніше між Хью Хефнером і Rizvi Traverse, яка володіє контрольным пакетом акцйй в Playboy Enterprises, була домовленність про те, що друкована версія журналу не припинить своє існування за життя засновника.

27 вересня Хью Хефнер помер у 91-річному віці з природніх причин у Каліфорнії.