X дозволить розміщувати рекламу вибірково після того, як вона з'являлася біля пронацистських дописів

У мережі X (колишній Twitter) заявили, що дадуть рекламодавцям можливість розміщувати свою рекламу лише у профілі певних акаунтів. Таке рішення з'явилося після того, як реклами великих світових компаній опинялася поруч з пронацистськими постами.
Про це йдеться у блозі Х.
Там зазначають, що скоро автори реклами на X зможуть її запускати за допомогою додатку Creator Targeting. Це надасть більше контролю рекламодавцям. Вони також зможуть самостійно використовувати X Ads Manager для запуску відеореклами.
У такий спосіб соцмережа дасть змогу рекламодавцям уникнути «небажаної суміжності» між рекламою та місцем її розташування на платформі.
Що передувало?
Минулого року багато брендів вилучили свою рекламу з соцмережі X після того, як вона почала зʼявлятися поруч із неприйнятним контентом на платформі, зокрема із пронацистськими тезами.
Наприклад, у листопаді 2023 року одна з провідних світових компаній у виробництві комп’ютерів та програмного забезпечення IBM оголосила, що призупиняє свою рекламу у соцмережі Х. Тоді реклама IBM опинилась поруч із постами, у яких цитували Адольфа Гітлера, виправдовували нацистів та заперечували Голокост.
Згодом низка провідних компаній оголосила про призупинення рекламних контрактів з X на тлі звинувачень в антисемітизмі власника соцмережі Ілона Маска, а також розміщення рекламних постів поряд із пронацистськими дописами.
Серед компаній, які оголосили про призупинення реклами, — Apple, Disney, телекомунікаційна корпорація Comcast і Warner Brothers Discovery. Також рекламні кошти вилучили Європейська комісія, телевізійна мережа Paramount і кіностудія Lionsgate.
- Поділитися: