Вже 4-й рік поспіль В'ячеслав Шестаковський пропонує ласувати натуральний десерт без домішок і консервантів під брендом «Умка». В асортименті морозива – 45 смаків. Серед них як класика, так і гастрономічні експерименти зі смаком алкоголю та сиру з пліснявою.

В «Умки» десяток холодильників для виїздів на вуличні фестивалі та ярмарки, а також два кафе-морозива в Києві. Однак власного виробництва підприємець не має. На продажі холодного десерту у В’ячеслава всього п’ять місяців – з травня по жовтень. Адже з листопада попит на холодний десерт падає в 6-7 разів.

За рахунок чого «Умка» виживає в зимовій сплячці? Хто виготовляє десерт для цієї торгової марки? Та яку різницю споживач відчуває на смак між звичайним і натуральним морозивом? Про все це дивіться в проекті «Бізнес-план».

Поділитись: