ENRU

YouTube втратив великі рекламні контракти через ролики з дітьми

YouTube втратив контракти з найбільшими європейськими рекламодавцями через ролики з експлуатацією дітей.

Про це повідомляє Bloomberg.

Від реклами на YouTube відмовилися Mars, Deutsche Bank, Sky, HP, Lidl, а також Adidas. Причиною розриву контрактів з стали коментарі сексуального характеру, залишені «сотнями педофілів» під роликами за участю неповнолітніх.

Про такі коментарі раніше повідомили британська The Times і видання BuzzFeed.

«Ми ставимося до цього питання дуже серйозно. Наша рекламна кампанія на YouTube була зупинена, як тільки нам стало відомо про це», — цитує Bloomberg заяву Deutsche Bank.

У Mars сказали, що були шоковані демонстрацією їх реклами в «неналежних відео з експлуатацією дітей».

«Ми не повернемося на YouTube, поки не отримаємо відповідних гарантій», — оголосили представники.

Представники в YouTube відповіли, що намагатимуться виправити ситуацію.

«За рік ми зробили багато зусиль, щоб наш сервіс став безпечним для розміщення реклами. Ми будемо продовжувати вдосконалюватися», — відповіли представники в YouTube.

Раніше повідомлялось, що Youtube обмежить доступ до відео для дітей зі сценами насильства.