За чотири дні до фіналу: як вболівальник «Ліверпуля» залишився без готелю

Watch on YouTube

«Дорогий Міхале Лєвіцкі, актуальна ціна в готелі «Чигорінський»становить 15 тисяч гривень, а не 600 гривень, як було зазначено у вашому бронюванні. Вибачте за незручності й повідомте, чи вас влаштовує така пропозиція»—такий лист прийшов фанату «Ліверпуля» Міхалу за чотири дні до фіналу Ліги чемпіонів у Києві.

«Дорогий Міхале Лєвіцкі, актуальна ціна в готелі «Чигорінський» становить 15 тисяч гривень, а не 600 гривень, як було зазначено у вашому бронюванні. Вибачте за незручності й повідомте, чи вас влаштовує така пропозиція» — такий лист прийшов фанату «Ліверпуля» Міхалу за чотири дні до фіналу Ліги чемпіонів у Києві.

І такий випадок не поодинокий. «Після чвертьфіналу у квітні ми про всяк випадок забронювали номери в трьох готелях у Києві, бо повірили, що Ліверпуль пройде до кінця», — розповів Громадському Міхал. «Два з тих готелів на початку травня скасували наші бронювання. Вони написали нам пояснення, що, мовляв, з 25 по 27 травня в них будуть проводити дезінфекцію, бо там є якийсь вірус. І що в ці дні номери не будуть доступні. Проте ми перевірили на Booking - і ці номери були в наявності, однак за значно більшою ціною».

Третій готель, який забронював фанат Ліверпуля, несподівано підняв ціни за лічені дні до фіналу. «Ми відписали їм, що це не професійний підхід, і що ми хочемо стару ціну. На що з готелю прислали відповідь: “Гаразд, скільки ви готові дати?”» — обурюється Міхал. З принципу він вирішив не торгуватись, а натомість почати пошуки нічлігу в Києві серед знайомих.

Громадське вирішило завітати до готелю «Чигорінський» й запитати в адміністрації, в чому ж причина такої несподіваної зміни цін.

Керівництво відповіло, що не вбачає у цьому ніяких порушень, адже «попит породжує пропозицію», і якщо інші люди готові платити такі суми — то чому б і ні. Детальніше — у сюжеті Остапа Яриша та Назара Міліневича. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Реал» — «Ліверпуль»: 5 фактів про команди київського фіналу Ліги чемпіонів