У порівнянні з 2019 роком у вересні в Києві кількість велосипедистів у будній день збільшилася у 2,5 раза, а у вихідний — майже у два рази.

Про це йдеться у звіті громадської організації U-Cycle.

На 22 перехрестях столиці у будній день активісти нарахували 4569 велосипедистів, а у вихідні — 3675, тоді як у 2019 році їх було 1798 у будні дні та 1943 — у вихідні. Як йдеться у звіті U-Cycle, це рекорд за останні сім років в осінній сезон.

До того ж, там уперше підрахували кількість користувачів електросамокатів, моноколіс та сеґвеїв: 1152 у будній день та 665 — у вихідний.

Більшість велосипедистів їздили тротуаром, оскільки, як ідеться у звіті, «на дорогах відсутня велоінфраструктура». Найінтенсивніший рух зафіксували на Північному мосту, перехрестях вулиць Бальзака і Драйзера, мосту Патона та вулиць Бальзака і Сабурова.

85-90% велосипедистів для пересування містом надають перевагу звичайному одягу, і лише 10% одягнені у повне спортивне екіпірування. Також підрахунки засвідчили, що за останній рік на 6% збільшилася кількість жінок-велосипедисток.

А що там закон?

На відміну від велосипедистів, права та обов'язки тих, хто їздить по місту на електросамокатах чи гіробордах, просто не передбачені законом. З правового погляду вони не є учасниками дорожнього руху, попри те, що деякі з подібних пристроїв розвивають швидкість у понад 50 км на годину.

4 вересня Верховна Рада у першому читанні підтримала законопроєкт про посилення контролю за легким електротранспортом, велосипедистами та пішоходами. Має з'явитися нова категорія учасників дорожнього руху — користувачі персонального легкого електротранспорту. Це стосується електросамокатів, сегвеїв, гіробордів, гіроскутерів тощо.

Поділитись: