За три місяці «Народний фронт» витратив на рекламу понад 30 млн грн: майже всі кошти — з бюджету
За жовтень—грудень 2018 року політична партія «Народний фронт» офіційно витратила 64,9 мільйона гривень — з них 64,1 з бюджетних коштів. На зовнішню рекламу з цієї суми пішло 30, 9 мільйонів гривень.
Про це повідомила громадська організація «Комітет виборців України» з посиланням на звіт партії.
Найбільше коштів використали на рекламу на телебаченні — 17 мільйонів.
Зокрема, 9 із 17 мільйонів заплатили «Медіа Партнерство Баінг», 5 мільйонів — «Глобал Медіа Груп», 1,8 мільйона — «Старлайт Бренд Контент».
Майже 12 мільйонів заплатила партія за білборди та сітілайти.
«Ймовірно, мова йде про оплату білбордів, розміщених у листопаді-грудні із зображенням одного з лідерів політичної сили. Значну кількість таких білбордів можна було візуально спостерігати в Києві», — зазначали в КВУ, говорячи, імовірно, про Арсенія Яценюка.
На друковану рекламу витратили 1,4 мільйона, рекламу на радіо — 0,4 мільйона, у друкованих ЗМІ — 0,1 мільйона.
Окрім політичної реклами, партія витрачала гроші на виплату зарплат (13 млн), оренду приміщень (7 млн), сплату податків (7 млн) та матеріальні витрати й оплату послуг (4 млн).
Раніше повідомлялося, що партія Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина» витратила близько 100 мільйонів гривень за півроку рекламу передвиборчої програми «Новий курс».
- Поділитися: