За три місяці найбільше телереклами за держкошти купила Радикальна партія Ляшка — КВУ

За квітень—травень 2018 найбільше телереклами за державні кошти купила Радикальна партія Олега Ляшка.

За квітень-травень 2018 найбільше телереклами за державні кошти купила Радикальна партія Олега Ляшка.

Про це повідомляє прес-служба Комітету виборців України.

Радикальна партія купила реклами на 4,7 мільйонів гривень. Йдеться про купівлю реклами в таких компаніях: «Новини 24», «Інформаційне агентство «112 Україна», «Телеканал «Прямий».

Також телерекламу за державні кошти купила партія «Батьківщина» — 3,7 мільйонів гривень. Кошти перерахували компанії Star Light Brand Content (компанія продає рекламу на канали: СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2, QTV), Global Media Group та телеканалу «Інтер».

Опозиційний блок витратив на рекламу з державних коштів 3,2 мільйони гривень. Більшу частину коштів перерахували на «ІНТЕР реклама центр».

Найменше на телерекламу за державні кошти витратила партія «Самопоміч» — 0,6 мільйонів гривень.

Закупівля партіями реклами на телебаченні за державні кошти за квітень-червень 2018. Фото: Комітет виборців України

Витрачати бюджетні кошти на телерекламу політичні партії в Україні можуть, зазначив голова Комітету виборців України Олексій Кошель в коментарі Громадському.

«Вони можуть навіть 100% державного фінансування використати на рекламу», — сказав Кошель.

Проте таке використання держкоштів у КВУ вважають не зовсім правильним.

За словами Кошеля, держава фінансує політичні партії з бюджету, аби партії розвивалися: проводили зустрічі з виборцями, провадили аналітичні та експертні розробки.

«Ми вважаємо це (закупівлю реклами партій за держкошти — ред.) витрачанням коштів платників податків на вітер», — сказав Кошель.

13 серпня Громадський рух «Чесно» повідомив, що на промоцію «Нового курсу» партія «Батьківщина» витратила 22 мільйони гривень у квітні-червні 2018 року.