УКРАЇНА

Затримки рейсів українських туристів: причетні компанії мають нести відповідальність — МЗС

2 липня, 2018 15:34
УКРАЇНА/Затримки рейсів українських туристів: причетні компанії мають нести відповідальність — МЗС
Зберегти
Вигляд
Компанії, які не забезпечили вчасного та належного перевезення українських туристів з/на курорти, мають понести відповідальність.

Компанії, які не забезпечили вчасного та належного перевезення українських туристів з/на курорти, мають понести відповідальність.

Про це заявив міністр закордонних справ України Павло Клімкін.

«Наші консули роблять усе, що в їхніх силах, аби допомогти сотням співвітчизників, які через недобросовісність авіаперевізників та туроператорів потрапили в пастку в аеропортах Тунісу, Єгипту, Туреччини, Албанії та інших курортних країн. На жаль, це тільки половина проблеми, адже не менша кількість людей, які чесно оплатили свій відпочинок, по кілька днів не можуть вилетіти з України», — написав міністр у Facebook.

На думку Клімкіна, ретельний та всебічний аудит має з’ясувати причини невиконання компаніями умов ліцензій, за якими вони працюють, «і чи взагалі вони здатні їх виконувати».

«І робити це необхідно не колись, а прямо зараз. Досить по-страусячому ховати голову в пісок», — заявив міністр.

Удень 2 липня з аеропорту Тунісу вилетів один з п’яти літаків, що має доставити додому українських туристів, які кілька діб не могли вилетіти з курорту.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян пояснив, що туроператор Oasis Travel, в якого туристи замовляли путівки, заборгував авіакомпанії Bravo Airways понад мільйон доларів. Відповідно туроператор не сплатив авіаперевізнику кошти за рейси, якими мали відправити українських туристів.

29 червня повідомлялося, що з аеропорту Монастир у Тунісі до Харкова не могли вилетіти близько 300 українських туристів. Пасажири стверджували, що авіакомпанія і туроператор не виконують своїх зобов’язань щодо повернення українців додому.

У зв’язку з затримкою вильоту українських туристів Міністерство закордонних справ закликало громадян України, які подорожують за кордон, ретельно планувати свої подорожі, враховуючи обставини, які можуть непередбачено виникнути. Також відомство закликало уважно обирати туристичного оператора, отримати від нього повну інформацію щодо дій у випадку надзвичайної ситуації, а також уважно ознайомитися з умовами контракту щодо надання туристичних послуг.

Український консул зустрівся з туристами, які дві доби не могли вилетіти з Тунісу до України.

Частина українських туристів, які напередодні не могли вілетіти з Тунісу, зранку 30 червня повернулися до України.

30 червня стало відомо, що українських туристів, які третю добу не можуть вилетіти з Тунісу, доправлять в Україну 2 липня.

Міністерство інфраструктури України звернеться до Генеральної прокуратури щодо невиконання туроператором Oasis Travel зобов’язань по сплаті грошей за авіарейси туристів.

Пов`язані новини