В Міноборони пояснили, чому в деяких випадках не вдається оновити дані в застосунку «Резерв+»
Деякі помилки, які виникають під час спроб реєструватися в застосунку для оновлення військово-облікових даних «Резерв+», пов’язані з людським фактором.
Про це сказав речник Міністерства оборони Дмитро Лазуткін в етері телемаратону.
Він розповів, що дані в реєстр «Оберіг» вносили з паперових карток, де «все було написано від руки і тому людський фактор теж тут присутній».
За його словами, через це до реєстру «Оберіг» могла потрапити застаріла або помилкова інформація і тому в деяких випадках користувачі «Резерв+» могли бачити, що вони начебто перебувають у розшуку або їхні дані неможливо оновити. Такі відгуки, за словами Лазуткіна, отримували навіть від військових, що воюють на фронті.
У Міноборони радять у таких випадках звертатися до свого ТЦК або сервісного центру застосунку «Резерв+».
«Будьмо відвертими: два дні існує цей проєкт, причому це MVP-версія, а повноцінна версія буде в червні, де можна буде отримати електронний відповідник паперового військово-облікового документа», — каже Лазуткін.
Оновлення даних
З 18 травня чинності набув оновлений закон про мобілізацію, згідно з яким усі чоловіки віком 18-60 років протягом 60 днів (до 16 липня включно) повинні оновити свої облікові дані.
Зокрема, це можна зробити онлайн через застосунок «Резерв+», який доступний для завантаження на смартфонах через App Store та Google Play Market.
Також оновити дані можна офлайн у ТЦК або Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП). Зокрема, якщо це робити через ТЦК, то, окрім витягу з реєстру, ви також отримаєте відповідну відмітку у військовий квиток.
- Поділитися: