«Буде лише гірше»: у мережі розкритикували рекламу фонду Яніни Соколової. Вона пообіцяла її прибрати
«Фонд Яніни Соколової» поширив рекламу своєї гарячої лінії психологічної підтримки на бігбордах у Києві з написами «Буде лише гірше», «З депресії не вийти» та «Життя не має сенсу». У мережі розкритикували такий спосіб реклами, вважаючи, що ці заклики матимуть зворотний ефект для людей з депресією.
Про це, зокрема, написала на своїх сторінках у соцмережах медична журналістка Дарина Даниленко.
За її словами, таку рекламу треба терміново прибрати, адже «якщо цей меседж потрапить цільовій аудиторії, то її дії будуть прямо протилежними до того, що написано маленькими буквами».
Подібну думку висловлювали й інші медійники. Так, медична редакторка громадської організації INSCIENCE Наталя Бушковська написала, що дивлячись на такі написи, «мало людей, які перебувають у гострій стадії горя, будуть розглядати плакат уважно і набирати ці номери».
Засновниця фонду Яніна Соколова відповіла на критику в коментарях у Facebook. Вона написала, що цю кампанію розробляли разом із психологами, а рекламу створювали на основі повідомлень від власної авдиторії. За її словами, у гаджетах щодня «є більш нищівні для свідомості меседжі».
Згодом Соколова вибачилася перед усіма, «у кого така ідея викликала зворотну від бажаного реакцію».
«Я ще раз перепрошую тих, кого ми поранили своєю рекламою. І хочу, аби ми виправили цю помилку. Борди та сітілайти будуть зняті. Вже знімаються. І замінені бордами, які ми робитимемо на основі ваших ідей і пропозицій. Це, напевно, буде перша реклама психологічної допомоги, яку створили самі українці», — написала Соколова у соцмережах.
Окрім цього, вона закликала своїх читачів у Facebook запропонувати написи на плакатах, які, на їхню думку, були б доречнішими.
- Поділитися: